ALLMOVE BY TAXI ECOLÒGIC

LLOGUER DE COTXES
PER A LA TEVA PLENA AUTONOMIA

ALLMOVE
BY TAXI ECOLÒGIC

LLOGUER DE COTXES
PER A LA TEVA
PLENA AUTONOMIA

Els nostres avantatges
Multimarca

MULTIMARCA

 Lloga el vehicle que millor s’adapti a les teves necessitats: esportius, monovolums, berlines, compactes, SUV i molt més. A més, podràs triar entre una àmplia gamma de vehicles elèctrics, híbrids o de combustió.

Disponibilidad

DISPONIBILITAT IMMEDIATA

Ara també pots gaudir del teu vehicle amb disponibilitat immediata. Selecciona el que millor s’adapti a les teves necessitats i vine a recollir-lo.

Seguros

ASSEGURANÇA

Aprofita les nostres pòlisses d’assegurança a tot risc per 25€ sense franquícia. O assegurança tot risc amb franquícia de 300€.

Descobreix la selecció de vehicles ALLMOVE i escull el que més s’adapti al teu viatge.

Desde ALLMOVE puedes alquilar un vehículo para los
trayectos que precisen mayor autonomía.

Els nostres avantatges

ALLMOVE by Taxi Ecològic

¡Gaudeix del millor servei de lloguer de cotxes amb ALLMOVE by Taxi Ecològic!

APP ALLMOVE DESPLAZAMIENTO
APP ALLMOVE HOME - ALQUILER DE COCHES
APP ALLMOVE DESPLAZAMIENTO

ON SOM?

ALLMOVE by Taxi Ecològic – LLOGUER

Carrer de Lima 21, 08030 Barcelona

Tel. 936 45 18 98

CONTACTA AMB NOSALTRES

COMPLETA EL FORMULARI I EN BREU ET RESPONDREM

Què significa que la meva reserva està “Pendent” o “Cancel·lada”?

El servei de lloguer és exclusiu per als clients de TaxiEcològic o MFlex. “Pendent” significa que estem verificant la teva sol·licitud i “Cancel·lada” significa que no hem pogut trobar informació sobre la persona que està fent la reserva en el nostre històric de clients.

Puc utilitzar el meu compte d’empresa de TaxiEcològic per fer la reserva?

Ara mateix no. Estem treballant per millorar el nostre servei, però inicialment, el servei de lloguer només permet el pagament amb targeta. Dit això, pots procedir a fer la reserva mitjançant una targeta i sol·licitar la factura a nom de l’empresa durant el procés de reserva.

On puc recollir i retornar els cotxes?

Actualment, el servei de lloguer opera des de les instal·lacions de CochesBBB a Barcelona, Carrer Lima 21, 08030. És important saber que el client ha de recollir i retornar el cotxe sempre a la mateixa ubicació.

Quins són els horaris d’entrega i devolució?

Pots recollir i tornar un cotxe des de les 8:30 del matí fins a les 13:00 o de 16:00 a 18:30. Les nostres instal·lacions estan obertes de dilluns a divendres.

Quins són els horaris d’atenció telefònica?

Pots contactar amb MFlex, empresa proveïdora del servei de lloguer, de dilluns a divendres de 9:00 a 13:30 i de 14:30 a 18:00.

El servei d’assistència de l’asseguradora està disponible les 24 hores i es pot contactar directament des de l’aplicació un cop feta una reserva.

Hi ha algun mínim de dies de reserva, màxim o terminis?

Per poder reservar un dels nostres cotxes, hauràs de procedir-hi amb un mínim de dos dies de marge. La reserva mínima és de dos dies i la reserva màxima contemplada és de trenta dies.

Puc ampliar la meva reserva?

Des de l’aplicació, un cop aprovada la teva reserva, tindràs l’opció d’ampliar-la si ho desitges. Des de la secció de reserva, a la qual pots arribar des del menú o des de l’historial, podràs seleccionar “Ampliar reserva” per fer la sol·licitud. Tingues en compte que aquesta sol·licitud haurà de ser aprovada pels nostres agents.

Què em cobren el dia de recollida del vehicle?

El dia de la recollida del vehicle NO ES COBRARÀ CAP DIPÒSIT. Es realitzarà una retenció en concepte de garantia d’entre 300€ i 800€ depenent del vehicle llogat per si hi hagués algun problema al retornar-lo (p. ex., dipòsit benzina buit, tapisseria malmesa,…).

Se m’ha de cobrar per franquícia?

No es realitzaran cobraments per franquícia a la targeta. En cas de trobar danys, la qualificació econòmica d’aquest es descomptarà del dipòsit retingut en concepte de garantia. Una alternativa, si ho prefereixes, és seleccionar la modalitat d’assegurança “A tot risc”.

Per a què serveix el dipòsit?

Com tots els serveis de lloguer, cobrem un dipòsit per assegurar-nos que podem fer front a costos inesperats en el moment de devolució del vehicle (per exemple, que el cotxe sigui retornat uns dies més tard del previst).

Això és habitual en totes les empreses de lloguer, però de manera transparent, nosaltres ho indiquem a l’inici del procés de reserva. El dipòsit es tornarà pocs dies després de la finalització del contracte si no ha hagut cap inconvenient.

Com funcionen les diferents modalitats d’assegurances?

En el moment de fer la reserva podràs seleccionar entre dues modalitats d’assegurança:
* Tot risc amb franquícia de 300€. En cas d’ocórrer algun sinistre, el client abonarà l’import de la franquícia per cadascun dels comunicats d’accident ocorreguts.
* Tot risc 100%. Per un cost addicional de 25€/dia, MFlex assumirà el cost de tots els danys que es puguin ocasionar al vehicle contemplats als termes i condicions del contracte. El cobrament d’aquesta opció es durà a terme en el moment de la reserva. Aquesta modalitat no requereix el bloqueig d’una franquícia.

Quin cotxe estaré llogant?

El cotxe que llogues és el cotxe que t’oferirem. En certes ocasions, molt puntuals, pot ser necessari substituir-lo. En aquests casos, podràs veure la informació actualitzada a l’aplicació i rebràs un cotxe equivalent.

Com funciona el procés d’entrega i devolució?

El procés d’entrega i devolució està automatitzat de manera que, quan arribi el dia i l’hora de la reserva, només hauràs d’anar a la instal·lació pertinent per recollir o retornar el cotxe.

A la instal·lació et guiaran pel procés, revisant el cotxe i, finalment, fent lloc a la signatura dels contractes.

Amb quin nivell de gasolina haig de retornar el vehicle?

En rebre el cotxe, juntament amb els nostres agents, es seleccionarà el nivell de gasolina amb què has rebut el cotxe. El nivell de gasolina en la devolució ha de ser el mateix que en la entrega. Si no és el cas, es procedirà al cobrament de la gasolina així com un extra per a la gestió del tràmit.

Què passa si perdo o trenc un accessoris?

Si en fer la reserva has seleccionat algun accessoris, aquest se’t lliurarà juntament amb el cotxe. Un cop ens tornis el cotxe, si hi hagués algun problema amb aquests accessoris, es procediria al cobrament del valor dels mateixos directament del dipòsit abonat.

En cas de trobar danys, es realitzarà un cobrament que serà descomptat del dipòsit el dia de l’entrega del vehicle. Una alternativa, si ho prefereixes, és seleccionar la modalitat d’assegurança “A tot risc”.

Quan rebré el dipòsit / franquícia?

Si durant el desenvolupament del teu lloguer no ha hagut incidències, en tornar el cotxe s’iniciarà el procés de devolució. En general, els diners estaran de tornada al teu compte en menys de 7 dies. Això podria allargar-se en cas de targetes estrangeres.

On trobo el meu contracte?

Un cop recullis o tornis un cotxe, podràs trobar una còpia del contracte dins de l’aplicació. Si accedeixes a la teva reserva, des del menú lateral o històric, hi trobaràs una secció de contractes des d’on descarregar-lo.

Què passa si no retorno el cotxe a temps?

Som conscients que sempre pot haver-hi imprevistos. Per això, no et preocupis si et retrasses una mica en la teva devolució. Dit això, si el retard és superior a unes poques hores, ens veurem obligats a cobrar el diferencial. Així mateix, si el retard implica que les nostres instal·lacions ja estan tancades, haurem de valorar que el cotxe ha estat retornat amb un dia de retard.

Fins on puc anar amb el cotxe?

El nostre servei contempla un ús diari del vehicle màxim de 150 km per dia. En cas de superar en conjunt aquest número, es procedirà al cobrament del diferencial.

Així mateix, només està permesa la conducció en territori nacional.

Puc cancel·lar la meva reserva?

Per descomptat. Totes les reserves es poden cancel·lar directament des de l’aplicació. Dit això, tingues en compte que si la cancel·lació es produeix amb menys de 48 hores de marge, només es farà una devolució parcial del 50% de la reserva. Si la cancel·lació es produeix amb menys de 24 hores, no es procedirà a cap devolució sobre l’import del lloguer. D’altra banda, en el moment de la cancel·lació, s’iniciarà el tràmit per tornar l’import del dipòsit i la franquícia, que pot trigar entre 3 i 7 dies a completar-se.

Què he de fer en cas d’incidència o accident?

En la teva reserva, a la qual pots accedir des del menú lateral o històric, disposaràs d’una secció d’ajuda. Des d’allà disposaràs de dos contactes, el de l’asseguradora, per als casos d’accident, i el de MFlex, per quan tinguis dubtes sobre el servei.