TERMES D'ÚS

Condicions d'us del portal ALLMOVE

1. GLOSSARI

1. App o aplicació: fa referència a Taxi Ecològic / Allmove.

2. Serveis de mobilitat de Taxi Ecològic/Allmove: indiquen els serveis associats al transport de
persones accessibles des de l’aplicació Taxi Ecològic/Allmove, que presta Ecotaxi Barcelona, SL

3. Serveis de mobilitat de tercers: serveis associats al transport de persones accessibles des de
l’aplicació Taxi Ecològic/Allmove que són prestats per altres proveïdors de serveis de mobilitat, és a dir, diferents de Taxi Ecològic/Allmove.

4. “Servei de paqueteria”: serveis associats al transport de paqueteria des de l’aplicació Taxi
Ecològic/Allmove que són prestats per altres proveïdors de serveis de mobilitat, és a dir, diferents de Taxi Ecològic/Allmove.

2. TERMES D’ÚS TAXI ECOLÒGIC/ALLMOVE

2.1. EXEMPCIÓ DE RESPONDABILITAT

ECOTAXI BARCELONA, SL genera reserves de servei de taxi, però no presta directament el servei de transport pròpiament dit. Per això, ECOTAXI BARCELONA, SL queda explícitament exonerada de qualsevol responsabilitat derivada de la interacció entre l’usuari i el taxista o companyia de radiotaxis prestadores del servei de taxi. De manera enunciativa però no limitativa, ECOTAXI BARCELONA, SL queda exonerada de reclamacions per:

La no presentació del taxista a recollir a lusuari. Retard en recollir l’usuari, qualssevol que en poguessin ser les causes. Deficient prestació del servei per part del taxista, per causa de conductes inadequades, comportaments poc respectuosos, embriaguesa, o qualssevol altres. Agressió verbal o física per part del taxista a lusuari i/o viceversa.

2.2. TIPUS DE SERVEIS


– SERVEI STANDARD. Flexibilitat total. Import mínim de servei  15€  per a reserves i  10€  per a immediats. La forquilla de preu del servei mostrat a l’App és orientatiu no tractant-se d’un preu tancat. L’import final del trasllat serà el resultant de l’import marcat pel taxímetre incloent els
suplements i els peatges utilitzats per realitzar el servei.
 
– SERVEI PREU TANCAT. Sense sorpreses. Inclou 5 minuts d’espera al punt de recollida. No permet parades intermèdies ni canvis d’origen/destinació, paqueteria o serveis amb mascota. Import mínim de servei  8€ .

– SERVEI PREMIUM.
 Vehicle top + aigua de cortesia + Spotify Premium. Cal sol·licitar el servei amb almenys 1 hora d’antelació. Import mínim de servei  25€ . L’import del servei és a preu fix, sense sorpreses .

– SERVEI ADAPTATS.
 Trasllat per a persones amb mobilitat reduïda (PMR). Cal sol·licitar el servei amb almenys 1 hora d’antelació. Import mínim de servei  30€ . La forquilla de preu del servei mostrat a l’App és orientatiu no tractant-se d’un preu tancat. L’import final del trasllat serà el resultant de l’import marcat pel taxímetre incloent els suplements i els peatges utilitzats per
realitzar el servei. 

– SERVEI 6 OCUPANTS (6PAX). Vehicle d ́alta capacitat per a 6 passatgers + 6 maletes de creuer. Cal sol·licitar el servei amb almenys 1 hora d’antelació. Import mínim de servei  25€ . La forquilla de preu del servei mostrat a l’App és orientatiu no tractant-se d’un preu tancat. L’import final del trasllat serà el resultant de l’import marcat pel  taxímetre incloent els suplements i els peatges utilitzats per realitzar el servei. 

 
2.3. PAGAMENTS VIA APP TAXI ECOLÒGIC / ALLMOVE

El client podrà vincular al vostre compte APP una o diverses targetes de crèdit/dèbit per atendre el pagament dels viatges que es facin. L’aplicació només acceptarà la vinculació de targetes emeses a l’Estat espanyol.

2.3.1. Modalitat de contractació TARIFICACIÓ A TAXÍMETRE

L’import mínim de servei Taxi Ecològic/Allmove per a trasllats immediats és de  10€  i  15€  per a reserves. La baixada de bandera (inici del taxímetre), es realitzarà SEMPRE una vegada el taxi es trobi al punt de recollida per a serveis immediats ia partir de l’hora concertada sempre que el taxi es trobi al punt de recollida, per als serveis reservats amb hora.

Es farà una  preautorització/retenció  d’una quantitat equivalent a l’import màxim del preu estimat del viatge. Per exemple, si el viatge té un import estimat de 10,50€ a 11,30€, l’import de la preautorització/retenció serà de 11,30€.
Aquesta quantitat serà retinguda a la targeta una hora abans de l’hora programada de la seva reserva. En cas que l’hora de recollida sigui inferior a aquest temps, la retenció es farà de manera immediata.

Un cop finalitzat el viatge, es farà el cobrament de l’import real a la targeta indicada per a aquest servei. S’alliberarà aleshores la quantitat corresponent a la preautorització/retenció. Si el cobrament del viatge es realitza de manera satisfactòria, només veurà a la targeta el càrrec de l’import definitiu del viatge, desapareixent del seu historial el moviment de la quantitat retinguda en el seu moment en concepte de preautorització/retenció.

La preautorització/retenció no és un càrrec definitiu, és una retenció temporal que serà retornada a la finalització del trajecte. Si l’entitat financera no accepta el càrrec de preautorització/retenció, el viatge serà cancel·lat. Si necessiteu més detalls heu de contactar amb el banc emissor de la targeta.

2.3.2. Modalitat de contractació TARIFICACIÓ DE TARIFA DE PREU TANCAT

L’import mínim de servei Taxi Ecològic/Allmove per a trasllats immediats o concertats amb tarifa Preu Tancat és de  8€.  En el moment de la sol·licitud o reserva d’un servei es farà un càrrec de l’import íntegre mostrat a l’App prèvia a la confirmació de la sol·licitud o reserva. Aquest import s’imputarà a la targeta indicada per al pagament del servei. Consulteu les condicions de la Tarifa de Preu Tancat prement sobre la icona Menú (superior/esquerra) -> Ajuda -> Preguntes freqüents o fent clic  aquí. 

2.4. IMPAGS O CANCEL·LACIONS VIA APP TAXI ECOLÒGIC / ALLMOVE

En casos d’impagament, o saldo insuficient a la targeta, Taxi Ecològic / Allmove podrà executar
aquest cobrament mitjançant qualsevol de les targetes vinculades al compte APP del client, encara que no hagi estat l’escollida per al cobrament d’aquell servei pendent de liquidar.

Per a cancel·lacions en què no s’hagi incorregut en costos addicionals (llegiu política de cancel·lacions), la preautorització/retenció serà alliberada immediatament. La brevetat amb què es disposaran dels diners prèviament retinguts dependrà de les polítiques de reemborsament i terminis de l’entitat emissora de la targeta però en general, l’alliberament és immediat.

Per a cancel·lacions en què s’hagi incorregut en costos addicionals es procedirà de la mateixa
manera que en els serveis amb viatge finalitzat. Consulteu el punt 2.5. POLÍTICA DE CANCEL·LACIONS d’aquest document.
Aconsellem consultar de manera periòdica les condicions de cobrament, anul·lació i reserves de serveis de l’App de Taxi Ecològic/Allmove. Aquestes condicions poden ser consultades al menú principal de la pròpia App o fent clic  aquí.

2.5.
 SOL·LICITUDS VIA TELEFÒNICA O VIA WEB

L’import mínim de servei Taxi Ecològic/Allmove per a trasllats immediats és de 10€ i 15€ per a reserves. La baixada de bandera (inici del taxímetre) es realitzarà SEMPRE una vegada el taxi es trobi al punt de recollida per a serveis immediats, ia partir de l’hora concertada sempre que el taxi es trobi al punt de recollida per als serveis reservats amb hora.

2.6. POLÍTICA DE CANCEL·LACIONS

SERVEI STANDARD: Pots cancel·lar el teu viatge sense incórrer en cap cost addicional durant els cinc primers minuts des que tens el taxi assignat. Transcorregut aquest temps el cost de cancel·lació serà de 10€ per a serveis immediats i 15€ per a reserves. 

SERVEI PREMIUM I 6PAX: En el cas de reserves anticipades podeu cancel·lar, sense cost
addicional, fins a 45 minuts abans de l’hora de recollida programada. Un cop superat aquest temps el cost de cancel·lació serà de 25€.

SERVEI ADAPTAT: En el cas de reserves anticipades podeu cancel·lar, sense cost addicional, fins a 45 minuts abans de l’hora de recollida programada. Un cop superat aquest temps el cost de cancel·lació serà de 30€.

SERVEI PAQUETERIA: Pots cancel·lar el teu PORT sense incórrer en cap cost addicional,
durant els cinc primers minuts des que tens el vehicle assignat. Transcorregut aquest temps el cost de cancel·lació serà de 15,80 € per a serveis immediats i 16,90 € per a reserves.

SERVEI PREU TANCAT: Pots cancel·lar el teu viatge sense incórrer en cap cost addicional
durant els cinc primers minuts des que tens el taxi assignat. Transcorregut aquest temps el cost de cancel·lació serà de 8€.  

La tarifa de Preu Tancat inclou 5 minuts d’espera al punt de recollida. Aquesta tarifa no permet: parades intermèdies, canvis d’origen/destinació, paqueteria o servei amb mascota. La cancel·lació del viatge pels motius anteriorment esmentats comportarà una anul·lació amb un càrrec de 8€. 

2.7.
 FRAU, RECLAMACIÓ O DISPUTES PAGAMENT VIA APP

El client disposa de 30 dies naturals des de la finalització del servei per cursar reclamació sobre
qualsevol servei i cobrament corresponent. Transcorregut aquest període s’entendrà la conformitat dels diferents cobraments realitzats en el compte del client, no existint llavors cap possibilitat de reclamació.

2.8. MODIFICACIONS

ECOTAXI BARCELONA, SL es reserva el dret de modificar, en tot o en part, aquest document de Termes i Condicions incloent l’Avís Legal. Es recomana revisar amb freqüència tots dos documents per si aquests poguessin haver patit canvis.

3. TERMES D’ÚS DE TERCERS DIFERENTS A TAXI ECOLÒGIC/ALLMOVE
3.1. ÚS DELS SERVEIS DE MOBILITAT DE TERCERS

  • L’aplicació Taxi Ecològic/Allmove inclou continguts o serveis proporcionats per tercers o enllaços a serveis, llocs web o recursos de tercers.
  • Taxi Ecològic / Allmove no és responsable de la disponibilitat, funcionalitat, precisió, adhesió a polítiques de tercers o legalitat. La persona usuària és l’única responsable i assumeix tots els riscos derivats de l’ús de llocs web, serveis o recursos de tercers.
  • S’ha establert un marc de col·laboració entre aquests proveïdors de serveis de mobilitat de tercers i Taxi Ecològic/Allmove.

 

3.2. SERVEIS DE MOBILITAT DE TERCERS

  • La contractació per part de la persona usuària dels serveis de mobilitat de tercers a través de Taxi Ecològic/Allmove està subjecta al pagament al proveïdor del servei de les tarifes corresponents dels serveis de mobilitat contractats. Les tarifes dels serveis de mobilitat són responsabilitat del proveïdor d’aquest servei, i resulten publicades als seus canals corresponents, ja siguin telemàtics o presencials.
  • Quan la persona usuària contracti amb algun proveïdor algun dels serveis de mobilitat de tercers, haurà de facilitar al proveïdor daquest servei de mobilitat les seves dades de pagament (targeta bancària). Taxi Ecològic / Allmove no tindrà accés a les dades de pagament de la persona usuària.


3.3. CONDICIONS D’ÚS DE SERVEIS DE TERCERS DIFERENTS DE TAXI ECOLÒGIC/ALLMOVE

  • L’aplicació Taxi Ecològic/Allmove inclou continguts o serveis proporcionats per tercers
    o enllaços a serveis, llocs web o recursos de tercers.
  • Per poder contractar els serveis de tercers (serveis de mobilitat que ofereixen els
    diferents proveïdors), cal registrar-s’hi per separat. Taxi Ecològic/Allmove facilita l’accés
    al registre dels diferents proveïdors disponibles a través de l’app, i condueix la persona
    usuària a la pròpia aplicació del proveïdor.
  • Taxi Ecològic / Allmove no assumeix cap responsabilitat per la provisió dels serveis de
    mobilitat prestats pels diferents proveïdors ni per les incidències eventuals
    d’aquests. Els proveïdors són els responsables de gestionar i resoldre les eventuals
    incidències, consultes, queixes, etc. relatives als seus propis serveis. 
  • Taxi Ecològic / Allmove no és responsable de la disponibilitat, funcionalitat, precisió,
    adhesió a polítiques de tercers o legalitat. La persona usuària és l’única responsable i
    assumeix tots els riscos derivats de l’ús de llocs web, serveis o recursos de tercers.
  • La persona usuària és la responsable d’acceptar les condicions d’ús pròpies de
    cadascun dels serveis de tercers que voleu utilitzar.
  • S’ha establert un marc de col·laboració entre aquests proveïdors de serveis de mobilitat
    de tercers i Taxi Ecològic/Allmove.


3.4.
 LLISTAT SERVEIS DE TERCERS DIFERENTS D’ALLMOVE

 
MFLEX – Lloguer de vehicles
SEAT MÓ – Motosharing
 

4. TERMES D’ÚS DEL SERVEI DE PAQUETERIA

Ecotaxi Barcelona SL figura inscrita al REGISTRE GENERAL D’EMPRESES  PRESTADORES DE SERVEIS POSTALS a la Secció A de amb número A6517

4.1. ÚS DELS SERVEIS DE PAQUETERIA

L’acceptació de les presents Condicions Generals d’Ús comportarà la corresponent acceptació dels Termes i Condicions Particulars dels serveis de paqueteria, definits com a part dels Serveis facilitats per Taxi Ecològic / Allmove, que actua com a intermediari entre els Usuaris i tercers prestadors de serveis de repartiment i entrega de paqueteria. 

L’Usuari podrà sol·licitar a través de la plataforma/aplicació un servei d’enviaments mitjançant
vehicles turisme per enviar o retirar petites mercaderies, que compleixin les condicions exigides per Taxi Ecològic / Allmove, des d’un lloc d’origen fins a un únic punt de lliurament, dins del territori de disponibilitat habilitat a la Plataforma/Aplicació.

Qualsevol perjudici produït pel fet d’haver indicat de manera insuficient, inoportuna o
defectuosa les adreces d’origen i destí necessàries per a la prestació adequada dels serveis d’enviaments encomanats, serà responsabilitat de l’Usuari. 

4.2. TIPOLOGIA DE MERCADERIES

Com a norma general, queden exclosos per al transport realitzat per Taxi Ecològic / Allmove, els béns o mercaderies la tinença, comercialització o transport dels quals es trobin prohibits en virtut de lleis i la resta de normativa que es trobe vigent al país d’origen, al de trànsit o en el de destinació, o la seva tinença o transport sigui objecte de qualsevol tipus de sanció, ja sigui per raó de la seva naturalesa, característiques, o per la normativa específica que en reguli la manipulació o transport, o fins i tot, per la pròpia identitat del client o del destinatari.

S’entén com a lleis i la resta de legislació, qualsevol normativa que es trobi en vigor en un país
determinat, com ara lleis, reglaments, regulacions, ordres, instruccions administratives, etc., que contemplin la imposició de sancions (multes, restriccions comercials o sancions) econòmiques de qualsevol naturalesa) a països, individus o entitats, incloent-hi, amb caràcter enunciatiu, no limitatiu, aquelles imposades per les Nacions Unides, la Unió Europea i els seus estats membres.

Per a l’acceptació d’un paquet per al transport, cal que cada un compleixi amb determinats
requisits basats en criteris de pes i volum. Per a la seva acceptació, és imprescindible que cadascun compleixi les condicions següents:
 
  • Cada paquet no podrà superar els 20 kg. Els paquets que superin els 20 kg hauran de
    comptar amb autorització prèvia per part de Taxi Ecològic / Allmove i no podran superar
    els 32,5 kg.
  • Les dimensions dels paquets han de ser com a màxim de 50x40x40cm.

El taxista tindrà absoluta llibertat per negar-se a transportar els paquets que no compleixin les característiques descrites. En cas que aquests béns no fossin degudament embalats per l’Usuari i causin danys al vehicle que els va transportar, aquests hauran de ser compensats per l’Usuari al taxista que va fer aquest trajecte. 

No s’accepten:

  • Enviaments amb béns per un valor superior a 300 euros per paquet. En cas
    excepcional que se sol·liciti l’enviament d’un paquet de valor superior serà
    imprescindible l’acceptació expressa de Taxi Ecològic / Allmove.
  • Articles sense embalar o embalats inadequadament segons l’estàndard
    d’empaquetament de Taxi Ecològic / Allmove.
  • Articles que requereixin una manipulació especial, que siguin particularment fràgils, que necessitin ser transportats en una posició específica o que requereixin emmagatzematge a temperatures específiques.
  • Productes peribles (que tinguin establerta data de caducitat).
  • Animals vius o plantes. Restes mortals.
  • Mostres biològiques, sang emmagatzemada, òrgans, medicaments, narcòtics, injeccions, vacunes, insulina, etc.
  • Diners en efectiu, bitllets de banc, bitllets de loteria, travesses o butlletes de qualsevol tipus de sorteig. Títols i altres documents de valor monetari. Bitllets o passatges per a mitjans de transport.
  • Pedres i metalls preciosos, joies, rellotges, perles, obres d’art, objectes de col·lecció, antiguitats, pells fines tractades o sense tractar.
  • Mobiliari de qualsevol material, muntat o desmuntat.
  • Paquets el contingut dels quals forma externa, expedició o emmagatzematge infringeixi la prohibició d’una autoritat judicial o pública, el que comprèn aquells paquets el contingut dels quals vulneri les disposicions legals relatives a la protecció de la propietat intel·lectual incloent-hi còpies de mercaderies falsificades o sense llicència (falsificacions).
  • Armes de foc i parts principals d’armes, armes simulades, d’aire comprimit, municions i armes blanques d’acord amb allò previst als articles 28 i 29 de la Llei Orgànica 4/2015, de 30 de març, de Protecció de la Seguretat Ciutadana , així com qualsevol element descrit com a arma, ja sigui reglamentada, prohibida, de guerra, continguda a la descripció detallada del Reial Decret 137/1993, de 29 de gener, pel qual s’aprova el Reglament d’Armes, així com a la seva normativa concordant que sigui aplicable.
  • En el cas de begudes alcohòliques, tabac o mercaderies sota cobertura d’un Quadern ATA, el transport queda condicionat a les restriccions fiscals establertes, així com a un embalatge adequat per part del client. En cap cas no serà admès el transport de begudes alcohòliques, tabac o productes d’alimentació (peribles o no) en trànsit internacional.
  • Mercaderies i articles perillosos (incloses a l’Acord Europeu Relatiu al Transport Internacional de Mercaderies Perilloses per Carretera (ADR en les sigles en anglès) al qual Espanya es va adherir el 19 d’octubre del 1970, en la redacció actual del 2013 (BOE 14.3.2013) ) o en què en cada moment es trobe vigent, entre altres, amb caràcter enunciatiu, no limitatiu, aquelles de caràcter corrosiu, inflamable, explosiu, verinós, radioactiu, infecciós, etc.
  • Qualssevol altres béns el transport dels quals sigui, a judici de Taxi Ecològic / Allmove, considerat perillós i/o il·lícit, sent responsable l’Usuari que ometi informar respecte a la naturalesa dels béns a ser transportats, , pels danys i perjudicis que es poguessin generar com a conseqüència d’un ús inadequat dels mateixos.

Taxi Ecològic / Allmove no es fa responsable per danys o pèrdues de paquets rebuts en contravenció de les exclusions llistades en paràgrafs anteriors, exceptuant els casos en què Taxi Ecològic / Allmove hagi atorgat el consentiment per escrit. Aquells paquets que no siguin adequats per a la classificació automàtica seran acceptats únicament mitjançant un acord excepcional amb el consentiment exprés i per escrit de Taxi Ecològic/Allmove.

En cas que l’Usuari assigni a Taxi Ecològic / Allmove el transport de paquets el transport dels
quals estigui exclòs d’acord amb les presents condicions generals de contractació i sense l’aprovació prèvia i per escrit de Taxi Ecològic / Allmove, el transport es durà a terme sota la responsabilitat de l’usuari.

L’Usuari serà l’únic responsable de tots els danys que es produeixin al paquet i els danys patits
per Taxi Ecològic / Allmove o terceres parts a causa de paquets enviats que contravinguin alguna de les exclusions de transport.

L’Usuari assumirà totes les reclamacions, costos i despeses, incloent-hi, però no
limitant-se a despeses necessàries per adoptar les mesures pertinents per eliminar o evitar qualsevol dany (p.ex. garantia, emmagatzematge provisional, devolució, eliminació, neteja, etc.). Això no obstant, en cas d’incompliment del que estableixen aquestes condicions generals de contractació, Taxi Ecològic / Allmove estarà autoritzada a dur a terme el transport i exigir un reemborsament general de les despeses.

Les etiquetes o marques que eventualment es fixin en un paquet i que indiquin un contingut no
seran suficients per exonerar de responsabilitat l’Usuari, ni per alertar Taxi Ecològic / Allmove que es tracta d’un enviament que contravé alguna de les exclusions de transport . Taxi Ecològic / Allmove no tindrà gens l’obligació d’oferir una manipulació especial. El consentiment d’un taxista o dels seus agents o bé l’acceptació tàcita d’un paquet no pressuposa l’aprovació per part de Taxi Ecològic/Allmove que, en cas de transport de mercaderies objecte d’exclusió, haurà de ser expressa i escrita.

Taxi Ecològic / Allmove podrà refusar trameses amb deficiència d’embalatge.
 És obligació del client comprovar el compliment de les exclusions de transport abans de lexpedició dels paquets. Taxi Ecològic / Allmove accepta exclusivament  paquets tancats  per al seu transport, per la qual cosa no se’n fa responsable del contingut.

4.3. PRESTACIÓ DEL SERVEI DE TRANSPORT

Taxi Ecològic / Allmove actua com a intermediari entre els Usuaris i tercers prestadors de serveis de repartiment i entrega de mercaderies. 

Els serveis prestats i les condicions dels mateixos són els següents: la recollida, transport i lliurament al domicili del destinatari.

El lliurament es realitzarà a l’adreça sol·licitada pel client i en tot cas d’acord amb els estàndards habituals. 

En els supòsits en què el remitent o receptor d’un bé no es trobi al lloc consignat per a la recollida o lliurament, el taxista, transcorregut el primer minut d’espera des de la seva arribada al punt de lliurament, contactarà amb el remitent o receptor a mitjançant el número de contacte facilitat per l’usuari (en cas de no disposar de les dades de contacte, el conductor contactarà amb l’usuari que va sol·licitar l’enviament). Transcorreguts cinc minuts d’espera al punt d’origen o de lliurament, el taxista tornarà a contactar amb el remitent (si l’espera transcorre al punt d’origen), amb el receptor (si l’espera transcorre al punt de lliurament) o amb l’usuari que va fer l’enviament, en cas de no tenir les dades del remitent o del receptor (segons el cas) o en cas de no aconseguir contactar. Si després d’aquest temps d’espera i realitzades les trucades esmentades, els béns no poguessin ser recollits al punt d’origen, s’acabarà el trajecte, amb el cost consegüent pel temps d’espera, que serà cobrat a l’Usuari. Si després d’aquest temps d’espera i realitzades les trucades esmentades, els béns no poguessin ser lliurats al punt de destinació, seran retornats a l’Usuari que va sol·licitar el servei d’enviaments, amb el sobrecost corresponent pel canvi de ruta i pel temps de espera, que seran cobrats a l’Usuari. Consulteu el punt 4.6. PREUS d’aquest document.

Si en arribar a la destinació indicada per l’Usuari, el receptor es negués a recollir la mercaderia del vehicle o rebre la mercaderia al punt de destinació, el taxista trucarà a l’Usuari per informar-li que procedirà a tornar els béns al punt d’origen en qüestió , amb el cost consegüent per canvi de ruta i pel temps d’espera, que seran cobrats a l’Usuari. En cas que el paquet també es rebutgi a l’origen, s’acabarà el trajecte.

Taxi Ecològic / Allmove tindrà dret a considerar abandonats els paquets després d’un període
de 60 dies i davant la impossibilitat del seu lliurament, i podrà procedir respecte d’aquests com tingui per convenient, inclosa la incorporació al patrimoni d’allò que poguessin contenir.

Si el taxista té sospites que els béns transportats no són els permesos d’acord amb el que
estableixen aquests Termes i Condicions, cancel·larà el servei d’enviaments abans de fer-ho.

4.4.
 RÈGIM DE RESPONSABILITAT EN RELACIÓ AMB ELS BÉNS TRANSPORTATS

Mitjançant l’acceptació dels presents termes i condicions, l’Usuari allibera Taxi Ecològic / Allmove i els seus taxistes de tota i qualsevol responsabilitat respecte al contingut, qualitat, defectes, deteriorament o qualsevol afectació que poguessin tenir els Béns que traslladen en virtut del servei de enviaments, llevat que això sigui imputable a la conducta dolosa, culposa o negligent dels taxistes (tenint, en aquest cas, la responsabilitat del taxista com a límit el valor de la mercaderia traslladada).

La verificació del valor dels Béns que haguessin patit algun tipus de deteriorament serà per mitjà d’algun dels documents següents; (i) factura de compra, (ii) guia de despatx del proveïdor, (iii) comprovant de compra que indiqui la descripció del bé, i haurà d’enviar-se en les primeres 24 hores des de la recepció d’aquests i, en cas que el Usuari no validi el cost del bé mitjançant els documents abans assenyalats, el pagament o reposició no serà procedent i Taxi Ecològic / Allmove quedarà exempt de qualsevol responsabilitat.

4.5. POLÍTICA DE CANCEL·LACIÓ

L’Usuari podrà cancel·lar el transport de mercaderies, sense incórrer en cap cost addicional durant els cinc primers minuts des que té el vehicle assignat per als serveis sol·licitats de manera immediata. Transcorregut aquest temps el cost de cancel·lació serà de 11€. En el cas de reserves anticipades, l’Usuari podrà cancel·lar, sense cap cost addicional, fins a 20 minuts abans de l’hora de recollida programada. Un cop superat aquest temps el cost de cancel·lació serà de 11€.

 4.6. PREUS

Import mínim de servei  15,80€  per a serveis immediats i  16,90€  per a reserves. Dimensions màximes per  paquet (cms) 50x40x40 i 20kg cadascun. Servei 24 hores, 365 dies a l’any amb sortida immediata cap a qualsevol punt d’Europa. Disposeu al mapa de l’App, l’estat del paquet en temps real des del moment de la recollida fins al lliurament, perquè pugueu fer un seguiment d’on us trobeu en tot moment. L’import del lliurament serà a preu fix i cobrat en contractar el servei.

TAULA DE PREUS

Establiment: 6,00€
0-5 quilòmetres: 2,31€/km
5-7 quilòmetres: 2,19€/km
7-10 quilòmetres: 2,08€/km
10-20 quilòmetres: 1,96€/km
>20 quilòmetres: 1,79€/km 

Peatges: en cas de transcórrer el lliurament de la mercaderia per vies de peatge, limport a contractar inclourà el preu dels peatges danada i tornada.

Temps d’espera: Tant a l’origen com a la destinació, el client disposa d’un temps de cortesia de 5 minuts totals. Passat aquest temps serà tarificat un import extra de 0,50€ per minut d’espera.

Els preus indicats abans inclouen el  21%  d’IVA.

5. RESOLUCION DE CONTROVÈRSIES. LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ
 
Aquestes Condicions Legals es regiran per la legislació espanyola. Qualsevol controvèrsia serà resolta davant dels jutjats i els tribunals espanyols.

En cas que qualsevol estipulació resultés inexigible o nul·la en virtut de la legislació aplicable o com a conseqüència d’una resolució judicial o administrativa, aquesta inexigibilitat o nul·litat no farà que aquestes condicions resultin inexigibles o nul·les en el seu conjunt.